Support

Hieronder vind je de antwoorden op vragen die veel worden gesteld door onze klanten. Heb je een vraag voor ons? Dan kan je het beste eerst kijken of het antwoord dat je zoekt hier tussen staat. Heb je nog geen antwoord op je vraag? Stuur ons een berichtje, dan helpen we je graag verder!

Alles over bezorgen/retourneren

Benieuwd hoe jouw bestelling precies wordt verzorgd en wanneer je je pakketje kan verwachten? Of toch niet zo blij met je bestelling als je had gehoopt? Hieronder staan alle vragen met betrekking tot bezorging en retourneren. Staat je vraag er niet tussen. Stuur ons een mailtje of een WhatsApp.

Hoe zorgen jullie ervoor dat het pakketje heel bij mij aankomt?

De meeste pakketjes van Fleurrier kunnen door de brievenbus. We hebben een extra stevige doos die je items goed beschermt, zodat je bloem cadeautje goed aankomt.

Hoe lang duurt de bezorging?

Bestel je vóór 12.00 uur? Dan zorgen we dat je bestelling dezelfde (werk)dag al verzonden is! Je kunt je bestelling dus snel thuis verwachten. Bij internationale verzending is je pakket iets langer onderweg. Soms kan het voorkomen dat het pakketje wat later is door een foutje bij de bezorgdienst. Is je pakket nog niet binnen? Laat het ons weten, dan kijken we waar je pakketje is!

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland zijn:
Brievenbus pakketten: € 2,95

Internationale verzendingen worden bezorgd van maandag – zaterdag. De bezorgkosten voor internationale bestellingen bedragen € 9,30.

Waar bezorgen jullie en wat zijn de bezorgopties?

We leveren onze producten aan landen binnen de EU.

Nederland:
Standaard levering van maandag – zaterdag. We hanteren € 2,95 aan verzendkosten.

Buitenland:
Standaard levering van maandag – zaterdag. We hanteren € 9,30 aan verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Over het algemeen verzenden we al onze bestellingen. Woon je bij ons in de buurt? Dan is het ook mogelijk om je bestelling bij ons op te halen. Dit kun je aangeven in het bestelproces.

Waarom kan ik niet op zondag laten bezorgen?

De bezorgdiensten waar wij mee samenwerken bezorgen niet op zondag. De eerstvolgende bezorgmogelijkheid is maandag.

Kan ik een levertijd kiezen?

Nee, dat kan helaas niet. PostNL geeft je voor de bezorging aan hoe laat ze verwachten je pakketje te leveren.

Kan ik producten retourneren?

Is je bestelling niet naar wens? Dan kun je je product(en) retour sturen. Dit is op eigen kosten.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je je bestelling wilt retourneren, kun je een mail sturen naar info@fleurrier.nl met je bestelgegevens. Retourneren is op eigen kosten.

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik de bestelling annuleer?

Wij storten het volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten, zo snel mogelijk terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben ontvangen.  Meestal is dat al binnen enkele dagen.

Andere vraag?

Bereikbaar

Ma – Vrij 9:00 – 17:00
Za – Zo Gesloten

Stel je vraag op Facebook
Of stuur een berichtje via Instagram

(PS. We proberen dezelfde dag te reageren!)

Alles over betalen

Het is mogelijk om veilig te betalen via verschillende betaalmethodes. Benieuwd welke methodes of heb je een andere vraag over betalen? Hieronder vind je alles over betalen. Stuur ons een berichtje als je een andere vraag hebt.

Hoe kan ik betalen?

Je kan bij ons betalen met iDeal, PayPal, VISA, Mastercard, Maestro en Bancontact. Je bestelling wordt uitgevoerd en verzonden als de betaling bij ons binnen is. Mis je een betaalmethode? Laat het ons weten.

Kan ik achteraf betalen?

Het is helaas nog niet mogelijk om achteraf te betalen.

Kan ik op factuur betalen?

Als je op factuur wil betalen kan je jouw bestelling mailen naar support@fleurrier.nl en ontvang je een aparte factuur in je mailbox.